Powered By Blogger

2010. december 23., csütörtök

Elég volt



Vess véget életednek, vess véget mindennek,
Tedd csak meg, én addig boldogan nevetek,
Nem sajnállak, nem érdekelsz tehetsz amit akarsz,
Lesz nekem még nélküled is újabb tavasz,
Valaki mással, valaki jobbal, valakivel aki nem te vagy,
Mostmár késő nem én akartam, hogy egyedül maradj,
Most darabokban szíved? Annyira sajnállak!
El ne hidd! Csak egy picit megvigasztallak.
Ha nincs már más ugye akkor jó vagyok mégis?
Na felejtsd el annál büszkébb lehetek én is!
Kínoztál, bántottál de most egyedül maradtál,
Komolyan, én mit tettem, hogy más után szaladtál?
Fáj még, ott, nagyon mélyen, legbelül,
Mondd csak a hazugság miért kerekedett felül?
Sírnék ha tudnék, de elfogytak könnyeim,
Nem maradt semmi, csak az emlékeim,
Szerettelek tiszta szívből úgy mint senkit sohasem,
Te meg csak átvertél, s nem érdekelt semmi sem.

2 megjegyzés: