Powered By Blogger

2010. december 23., csütörtök

Egy összetört szív



Mellé ültem, s félve emeltem fel fejem,
Ő rám nézett, lassan megfogta a kezem.
Fekete szemeiben hatalmas tűz égett,
Ami előtte mélyen aludt, akkor felébredt.
Hozzám szólt kedvesen, s nevetett,
Mint egy álom , de senki sem ébresztett.
Akkor azt kívántam, hogy ne érjen véget,
Egy fájó, sebzett szív mit remélhet?
Hozzábújtam, s ő szorosan átölelt,
Kérdeztem mikor jön újra, de nem felelt.
Várhattam utána, soha többé nem láttam,
Sírtam sokat, s ordítottam az ágyamban.
Régen volt, de még mindig fáj,
Még hiányzik az a gyerekes báj.
Az a pillanat mikor beleszerettem,
Azt hiszem sosem feledem.
Hallottam szavakat, s ígéreteket,
De egyiksem érdekelt, tudom, h szeretett,
Valamit érzett, csak jól eltitkolta,
Hogy miatta szenvedjek, azt nem akarta.
Büszkesége győzött kettőnk fölött,
Így lett az én szívem most ilyen törött.


2 megjegyzés:

  1. Nah...hát ugyanazt tudom csak mondani, mint az előzőnél, hogy ez is nagyon tetszik, de tényleg! Imádtam! Várom a következőt! Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm szépen! Neked is boldog, békés Karácsonyt!

    VálaszTörlés