Powered By Blogger

2010. december 3., péntek

Szerelmesek....:)




Társra leltem, ő nem csak egy barát,
Velünk együtt, most könnyebb a világ.
Szerelmünk már erősebb mindennél,
Talán ennél boldogabb lehetnél?
Piciny kis szíved most szívemhez ér,
Ez az érzés nekem bármit megér.
Fülembe csengnek az önző szavak,
De itt többé nem omlanak falak.
Világgá kiáltom szerelmünk: Halld!
S siess most hozzám, hogy újra bevalld!




Szerelmed úgy éget,
Félek, hogy már vétek.
Gondolatom lebeg,
Mint hatalmas felleg.
Rózsaszín álmom vár,
Könnyebb vagyok most már.
Te is érzed, ugye jó?
Nincs ehhez fogható.
Tárd ki szárnyad nekem,
Légy most itt mellettem.
Érzem szíved dobját,
Hallom lelked húrját.
Súgom neked édes:
Veled minden mézes...

1 megjegyzés:

  1. nagyon igazak....:D rem mindenki ezt gondolja majd...:D puszi

    VálaszTörlés