Powered By Blogger

2010. december 1., szerda

Huuuhhhhhhhhh......

Vége…


December, ünnepek, karácsony mind veled.

Szerelem, szeretet, ajándék mind neked.

Elhittem mesédet, szerelmed, mindened.

De elég volt, végre felnyitottam szememet.

Mit hittél én nem tarthatok szünetet?

Koppantál? Sajnálom, végeztem nincs tovább,

Csalódtál? Le*rom, ennek végleg vége már.


Szeretlek



A távolság hatalmas, de nem lehet mit tenni.

Szeretlek ezt jól tudod, de nem tudok ott lenni.

Teltek az évek, s nem hittem neked,

Hogy egyszer minden üres lesz nélküled.

Ha hívnál sietnék, tudva, hogy vársz,

S látnám hogy még most is ott állsz.

Egy élet az mit nekünk szánt az ég,

Könyvbe írva áll ez már rég.

Mit érzek leírni nem lehet,

Csak egy szó van rá: Szeretlek!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett az oldal...Imádlak Cukorvirág:)Puszantalak:)<3

    VálaszTörlés
  2. Köszikeee szépennnnn:D:D:D
    én is puszillak<3

    VálaszTörlés